بهترین کود مایع برای چمن ها و باغ های سالم

  • Industry
  • بازدید: 3346

در مورد کود دادن به چمن و استفاده از غذای چمن برای تامین نیاز گیاهان به چمن، گزینه های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارد. با این حال، اگر چیزی با کاربرد آسان می‌خواهید و در مراقبت از چمن نیز به همان اندازه مؤثر است، بهترین کود مایع بهترین راه است.

بهترین کودهای مایع چمن، غذای گیاهی برای چمن شما و همه چیزهایی هستند که چمن شما برای رشد کامل، سبزتر و سالم ماندن طولانی‌تر نیاز دارد.

اگر می خواهید چمن خود را سبز و سالم نگه دارید، کوددهی منظم و سیستماتیک یک عمل عالی است، مخصوصا اگر خاک چمن شما فاقد مواد مغذی باشد. استفاده از کنسانتره کود مایع چمن مطمئناً نتایج فوری مورد نیاز شما را به ارمغان می آورد زیرا مراقبت طولانی مدت از مواد مغذی سیستماتیک را که چمن شما به آن نیاز دارد با مواد مغذی مانند آهن، پتاسیم، نیتروژن و سایر مواد معدنی مفید ارائه می دهد.

بهترین کود مایع برای غذای چمن

1. راه حل های ساده چمن تقویت کننده چمن رشد شدید چمن

اگر چمنی پر از علف دارید که نیاز به تقویت سریع مواد مغذی دارد، پس این کود مایع طبیعی چمن توسط لبوسل یک ترکیب کاملاً متعادل است. این شامل درشت مغذی های مهمی است که چمن شما به آن نیاز دارد، که شامل نیتروژن، پتاس و فسفات می شود. همچنین عصاره جلبک دریایی را برای تحریک حداکثر رشد برای چمن بهاره و تابستان شما تزریق می کند. مهمتر از همه، این کود مایع حاوی نیتروژن سریع و آهسته رهش برای بلند مدت و کوتاه مدت است. به عبارت دیگر، این کود مایع چمن به رشد سریع، سبز طولانی و شاداب چمن شما کمک می کند.

در عین حال، تحمل استرس و استحکام ریشه چمن را در چمن شما افزایش می دهد. این کود به دلیل غلظت بالای فسفات (6-19-0) که با استفاده از اسید هیومیک و فولویک انرژی بیشتری می گیرد، به عنوان یکی از بهترین کودهای مایع چمن محسوب می شود. این آن را برای چمنزار جدید، بذر، و کود عالی برای چمن‌های جدید و سختی که به کمک نیاز دارند، ایده‌آل می‌کند. همچنین رشد جانبی و عمودی چمن روی چمن شما را در عرض چند روز افزایش می دهد. علاوه بر این، از بسیاری از بررسی‌ها، بسیاری از کاربران می‌گویند که از این واقعیت خوششان می‌آید که این کود مایع سمپاش انتهای شلنگی است که به همراه بطری آن ارائه می‌شود تا کاربرد بسیار سریع و آسان را انجام دهد.

و از آنجایی که این محصول یک کود طبیعی حاوی مواد کاملا طبیعی است، لازم نیست نگران ایمنی کودکان و حیوان خانگی خود باشید. برای استفاده، به سادگی بطری کود را به انتهای شلنگ باغ/پاشنده خود وصل کنید، و شما آماده هستید. همچنین برای استفاده در انواع چمن عالی است.

 
2. ازبین بردن علف های هرز
کالتیفورت یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت است و این کود نه تنها علف های شما را تغذیه می کند بلکه به خلاص شدن از شر علف های هرز ناخواسته در همان زمان کمک می کند. علف‌های هرز و خوراک چمن‌ساز مایع کالتیفورت در طراحی بطری اسپری 32 اونس مایع و کاربرپسند ارائه می‌شود.
برای شروع فرآیند استفاده، کافی است یک سر بطری را باز کنید، شلنگ را وصل کنید و آب را روشن کنید. کود فوق سریع شروع به کار می کند و بلافاصله شروع به کشتن علف های هرز می کند، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که نتایج آن را ظرف 24 ساعت ببینید. اگرچه، بر خلاف سایر کودهای مایع چمن، باید این علف هرز را اسپری کنید و آن را روی علف های در حال رشد و مستقیماً روی علف های هرز تغذیه کنید تا تأثیر کامل داشته باشد. نام تجاری اسکاتز به طور قابل اعتمادی برای از بین بردن موثر علف های هرز و ارتقای سلامت چمن سبز و سرسبز شناخته شده است. علاوه بر این، این فرمول به طور موثری از شر برخی از گیاهان ناخواسته، از جمله چنار، قاصدک، ابروسیا، پیچک سمی و بسیاری دیگر خلاص می شود. این کود مایع چمن برای یک حیاط کوچک تا متوسط ​​مناسب است که معمولاً نیاز به کوددهی دارند یا دارای مناطق خاصی در چمن هستند که یا قهوه ای می شوند یا با علف های هرز پوشیده شده اند و به سادگی نیاز به درمان دارند.
3. LawnStar 30-0-0 NPK کود
اگر چمن شما علف های هرز بیشتری نسبت به علف واقعی، بریده های کمتر و مقداری شاخ و برگ زرد دارد، ممکن است نشانه کمبود نیتروژن باشد و خبر خوب این است که کود LawnStar 30-0-0 NPK راه حل است. Lawnstar یک فرمول غذایی عالی برای چمن (30-0-0 NPK) ایجاد کرده است که دارای ترکیبی از نیتروژن سریع و آهسته برای نتایج بهینه در دراز مدت است. از غذای گیاهی مایع در بهار و تابستان استفاده کنید تا شروع به رشد چمن سبز و سرسبز در چمن خود کنید و همچنین آن را در طول فصل رشد خود حفظ کنید. کود NPK LawnStar 30-0-0 بهترین کود مایع چمن است که نتایج طولانی مدتی را تضمین می کند که در عرض چند هفته می توانید مشاهده کنید. مانند اکثر کودهای مایع چمن، این فرمول نیتروژن با کیفیت بالا را می توان به طور مناسب در انواع چمن استفاده کرد. با این حال، برخلاف بسیاری از کودهای مایع دیگر چمن، این کود نیتروژن مایع در یک بطری با اندازه سخاوتمندانه (1 گالن) عرضه می شود که برای پوشش حداقل 16000 فوت مربع کافی است. قبل از اعمال، حتماً دستورالعمل‌های اختلاط سازنده روی بطری را بخوانید و دنبال کنید، و همچنین برای اعمال به یک کود پاش پمپ یا انتهای شلنگ باغچه نیاز دارید.
4. کود کنسانتره مایع خاک بزرگ فاکس فارم
این کوزه 1 گالنی کود کنسانتره مایع خاک بسیار فراتر از متوسط ​​کود مایع چمن خواهد بود. هنگامی که به درستی مخلوط شود، باید به اندازه یک چمن 20000 فوت مربعی را پوشش دهد. کود مایع FoxFarm Grow Big خاک ترکیبی ارگانیک و جامع از عناصر اصلی، فرعی و ریز مغذی های گیاه است. این به سادگی به این معنی است که این کود روی خیلی بیشتر از چمن کار می کند. همچنین می توانید کود خاک مایع FoxFarm Grow Big را روی گل های رز، گیاهان، تخت گل ها، باغ ها و موارد دیگر اعمال کنید. سرشار از نیتروژن (N)، پتاسیم (K) و فسفر (P) است. تنها نقطه ضعف کودهای مایع FoxFarm Grows Big خاک این است که بهتر است در چند فصل پس از خرید از آنها استفاده شود. اگر به مدت طولانی باقی بماند، ممکن است متبلور شود، پس از آن نمی تواند به طور کامل شکسته شود یا در سطوح بهینه در هنگام اعمال روی چمن کار کند. به طور ایده‌آل به طور متوسط ​​تا محوطه‌های بزرگ چمنزار استفاده می‌شود و به‌ویژه در باغ‌ها، تخت‌خواب‌های گل یا سایر اشکال محوطه‌سازی با گیاهان عالی است.
5. 
کودهای مایع سازنده خاک Revive به طور کلی رشد میکروبی ریشه ها را تحریک کرده و به افزایش سلامت خاک کمک می کنند. در درازمدت، این به ضخیم تر و سبز شدن گیاهان کمک می کند. این در یک بطری مناسب برای اسپری آماده است که قابل پر کردن است و می توان از آن برای اسپری کردن چیزهای دیگر استفاده کرد. این کود مغذی یک خوراک مواد مغذی آهسته رهش است که به لیگنوسولفات ها برای ایجاد میکروب های بهتر خاک در چمن شما متکی است و در نهایت با چمن های زرد یا خاک فشرده در مناطق خاصی از چمن شما مقابله می کند. برای معابر کوچک و مناطقی که نیاز به بازیابی دارند به خوبی کار می کند.
 
 
چاپ  ایمیل